Ontwerp logo Profimus

Startende ondernemers hebben niks aan een “goede” huisstijl!

“Zal ik mijn huisstijl laten ontwerpen door een grafisch ontwerpbureau of niet?” Startende ondernemers hebben die vraag wel eens…

Ja, we willen allemaal een professionele indruk achterlaten en goed voor de dag komen. En toch nog zijn er best wat starters die zich presenteren met een visitekaartje die ze online zelf hebben gemaakt. Er wordt nog wel eens bezuinigd op het maken van een solide bedrijfsuitstraling. Immers zijn er platforms waar je een logo en een huisstijl etc. kan laten ontwerpen voor weinig geld.

Jouw zelfgemaakte huisstijl niet helemaal het gewenste resultaat!…

…en de doelgroep die je voor ogen hebt ziet dat ook. Wat ik bijvoorbeeld hoor over ontwerpwedstrijd platforms is dat het vaak niet de service biedt die je wenst als klant. Zo kan ik een voorbeeld geven van een opdrachtgever die ontevreden was over zijn opdrachtnemer. De ontwerper in kwestie vond dat hij genoeg correcties op het ontwerp had doorgevoerd voor het geld wat hij ervoor kreeg. Die relatie liep stuk…een behoorlijke tegenvaller. Ook financieel natuurlijk. Bovendien was het (logo ontwerp) technische gezien slecht in elkaar gezet, zo blijkt later als ik het onder ogen krijg. Zo zijn er nog een tal van voorbeelden helaas…

Zo zie je dat we als mens toch altijd waarde hechten aan goede service, persoonlijk contact, en heldere verwachtingen. Zeker bij een traject als deze, waar we het hebben over een stuk ontwikkeling bedrijfsidentiteit, moet je het hebben van interactie en persoonlijk contact. Service die je bij een grafisch ontwerpbureau mag verwachten. De toegevoegde waarde om een huisstijl door een ontwerpbureau te laten verzorgen wordt nog wel eens onderschat.

In verbinding staan met je klanten

Ik adviseer altijd om vooraf voor jezelf na te gaan wat je belangrijk vindt bij het aangaan van zo’n huisstijltraject en welke service je verwacht van je opdrachtnemer, zodat de route naar het eindresultaat voor jou naar wens verloopt. Daarmee creëer je niet alleen voor jezelf, maar ook voor de opdrachtnemer direct duidelijkheid. Andersom spreek ik ook altijd mijn verwachtingen ook uit naar mijn klanten, zeker bij een eerste kennismaking.

Voordat ik met mijn klanten zo’n ontwerpproces in ga stuur ik ze vooraf een aantal vragen die ervoor zorgen dat we direct tot de kern komen en aan de slag kunnen. Dat wordt erg gewaardeerd merk ik aan de reacties. Ik zoek de verbinding met mijn klanten. Samen het proces doorlopen maakt dat het eindresultaat precies die onderscheidende uitstraling heeft die je wenst.

Zin om samen te werken? Neem contact op via nummer 033-8446715 of mail naar michiel@oddydesign.nl

De zomervakantie komt eraan, wat betekent dat ik weer mijn jaarlijkse ontwerp huisstijl actie houdt!

Deze actie geldt voor de zomervakantie periode (07-07-2018 t/m 02-09-2018).

Normale prijs voor ontwerp huisstijl €850,- Exclusief drukwerk. Nu voor maar € 595,- Inclusief drukwerk.

Ontwerp logo, visitekaartjes, briefpapier, EA5 envelop, en briefpapier tevens als Word sjabloon. Dit is een enorme korting!

  • 250 st. visitekaartjes (dubbelzijdig fullcolor).
  • 250 st. briefpapier (enkelzijdig fullcolor).
  • 250 st. enveloppen met venster links (enkelzijdig fullcolor).

Voor de echte starters heb ik een nog interessantere aanbieding!!!

Een nieuwe website, (in eigen huisstijl) normaal vanaf € 2400,- Nu, in combinatie met een ontwerp huisstijl, voor SLECHTS € 1695,- Dat is een korting van totaal 1655,- euro, hè! Deze combi- actie geldt alleen als je reageert voor 7 juli a.s. (Vraag naar de website voorwaarden). Genoemde prijzen zijn exclusief btw.

Ken jij iemand die deze actie leuk zal vinden? Deel of tag hem/haar dan even.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

achttien − 10 =